Thursday, December 5, 2013

ยูนิโคล่ เปิดร้าน ร่วมกับ Big camera และทำการตลาดที่น่าสนใจ



                ตอนปลายเดือนสิงหาคม 2556  ได้มีโอกาสกลับไปเยือนญี่ปุ่นอีกครั้ง สำหรับประเทศที่พัฒนามาก เลยได้มีโอกาสไปดูร้านเสื้อผ้าดังระดับโลกแฟชั่นของญีปุ่น และเปิดในเมืองไทยแล้วด้วย UNI QLO  ผมได้บันทึก วีดีโอ     "การทำการตลาดซื้อสินค้าราคาพิเศษในเวลาและชั้นที่กำหนด"

1209121000_image06.png


UNIQLO and BIC CAMERA to Open New 'BICQLO' Store in Shinjuku Shinjuku East Exit Store Aims to Become New Hotspot in the Area Doors Will Open on September 27 2012

1209121000_image02.png
          Shinjuku as a New Hotspot for Visitors in Japan and Abroad
Visitors from all over Japan, as well as the world, flock to Shinjuku. UNIQLO is opening a store inside a home appliances store, in an area of Japan that is well-known for home and electrical appliances stores. UNIQLO wishes to make the BICQLO store a new hotspot in Shinjuku, by offering customers many fun surprises and promotions, in the hope that it can contribute toward the revitalize Japan.  (http://www.fastretailing.com/eng/group/news/1209121000.html)

         เป็นรูปภาพที่ผมบันทึกไว้และ เห็น VDO Ads น่าสนใจในการโฆษณาการตลาดแบบแจกของแถมและซื้อได้ราคาถูกเพาะบางชั้นในช่วงเวลาที่กำหนด มีคนสนใจกันมากเพราะซื้อได้ในราคาพิเศษจริง



             วันที่ไป กำลังเปิด ร้านใหม่อีกที่  ณ  Shinjuku  และ Collection.ใหม่พอดี มีโฆษณา การส่งเสริมการขายแบบเยอะ ๆๆ ทำตลาดได้น่าสนใจดีครับ
 

ดร.ดนัย เทียนพุฒ
  นักวิชาการผู้ทรงคุณวุฒิและที่ปรึกษาอิสระ
วิทยากรผู้ทรงคุณวุฒิสถาบันพระปกเกล้า
โทร 0818338505

No comments: